!just enjoy

!just enjoy

just enjoy
!just enjoy

!just enjoy

just enjoy

وقتی بهم میگی....

  

وقتی بهم میگی چقد بدتیپی, تیپت ساده ست, از تیپت خوشم نمیاد...

 

به این توجه کن من *چرا* باید تیپ بزنم

 

چرا باید خودمو خوشگل کنم

 

واسه کی؟؟؟

 

واسه تو...؟!!

 

واسه امثال تو...؟!

 

که چی بشه؟؟؟

 

که بگی اوووووف چه شاخ بود! چه داف بود؟!

 

نه داداش اشتبا گرفتی

 

من تیپم ساده س

 

نه اینکه نتونم تیریپ بیاما,نه...

 

ارزش من بالاتر از اینه که تو بخوای به چشم بد بهم نگا کنی...

 

فکر کردی مثلا ساپورت 20 تومنی پوشیدن سخته؟

 

فک کردی مانتو جلو باز و تنگ و کوتاه پوشیدن سخته؟؟؟

 

نه والا, آسون آسونه...ولی

 

من ارزشم بالاتر از اونه که خودمو آسون به حراج بذارم...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد